vote kpopstarz
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : دو شنبه 30 / 3 / 1389
نویسنده : Setayesh

CNBLUE(مربوط به رای گیری بهترین گروه)

JUNG YONG HWA(مربوط به رای گیری برای بهترین خواننده)

دوستان بویس رو هر کدوم از عکس ها کلیک کنید به صفحه رای گیری میرید

نیاز به عضو شدن نداره فقط لازمه اش یه کلیک روی کلمهvote

بیایید همگی ما از سی ان بلو حمایت کنیم دوستان هروز میشه رای داد هر روز

حتی اگه مودمتون خاموش روشن کنید




|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: اخبار مربوط به وب , CN BLUE , News , ,
برچسب‌ها: vote kpopstarz ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Deloras در تاریخ : 1394/4/9/fncfamily - - گفته است :
سلاااااام !!!!! ^_____^
من جواب کامنتم رو خوندم متوجه منظورتون هستم !! من زیاد درمورد fandom های دیگه نمی دونستم. راستش اصلاً فکرنمی کردم که اینقدر این قضیه جدی باشه ...
راستی ، ستایش جان ، میشه اگه پرنیا جان رو دیدین بفرستینش پیش من ؟ یه کار مهمی باهاشون دارم ولی می ترسم که یه وقتی مزاحم باشم !!
پاسخ:سلام خانومی باشه

<-CommentGAvator->
Lord Okashi  در تاریخ : 1394/4/6/6 - - گفته است :

سو~دسکا ؟
راستش قبلاً دیدم که fandom گروه هایی مثل exo فعالیت چشم گیری دارن ... توی LJ یکی از فعالترین صفحه ها رو دارن که واقعاً قابل توجهه ولی اصلاً فکرنمی کردم که طرفدارهاشون تو ایران هم چنین فعالیت گسترده ای داشته باشن !! به نکته ی جالبی اشاره کردین !!
ممنون از زحماتتون !!
پاسخ:خواهش میکنم خانومی


<-CommentGAvator->
Lord Okashi در تاریخ : 1394/4/5/5 - - گفته است :
من رای دادم !!
طرفدارهای CNBLUE زیادن ولی بیاین واقع گرا باشیم ... طرفدارهای گروه هایی مثل Super jonior که این همه سابقه دارن خیلی بیشتره !!
زیاد به خاطر نتیجه ی رأی گیری ها خودتون رو ناراحت نکنین ... همین الانش هم خیلی گروه های پرطرفدار و معروف دیگه هستن که از CNBLUE عقب ترن !!

ببخشید، من اطلاع چندانی ندارم ... این سایت ، سایت مهمیه ؟
پاسخ:طرفدارای سی ان بلو زیاد هستند ولی یه جا جمع نشدند و پخش و پلا هستند خیلی از فن های سوجو و اکسو با فن کلاب های خارجیشون هم در ارتباط هستند تا واسه کوچکترین چیزی اتحاد جامع شون رو نشون بدند ما تازه اول های کارمون جامعیت بویس ها تازه تازه داره شکال میگیره به نظر من سابقه اصلا مهم نیست یک گروه پنچاه درصد کار رو به عهده داره پنچاه درصد هم طرفداراش هستند که چقدر حمایت کنند از زحمات گروهشون اکثر رای گیری های جامعی که سالانه برگزار میکنند تو تو خیلی چیزا تاثیر داره اطلاع بیشتری از این سایت آوردم بهتون میگم ممنونم که پیگیری

<-CommentGAvator->
سوگل در تاریخ : 1394/3/31/7 - - گفته است :
طرفدارای سی ان بلو همیشه خاموش و خوابند مثل بازدید از شما و تعداد نظراتتون
پاسخ: ):

<-CommentGAvator->
باران در تاریخ : 1394/3/31/7 - - گفته است :
توروخدا زود برین رای بدین
وااااااقعا عقبیمااا
پاسخ:عزیزم هر روز میشه رای داد من تو شبکه های اجتماعی بین بویس های خارجی هم انتشار دادم ولی هنوز عقبیم متاستفانه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!